אילת: מקור נוסף לחסכון?

 

חנויות הסלולר בשנים אחרונות בארץ צצות כפטירות אחרי הגשם, ובאותה זהירות שיש לבחור אותם כאשר יוצאים לקטוף אותם ביער, כך יש לבחור חנות בעת קניית נייד או כאשר, לא עלינו, צריכים לקחת את הסמארטפון היקר לנו מכול לתיקון. אמינות,  שירות ברמה גבוהה וכמובן מחיר הוגן, הם ללא ספק שלושת התכונות שלפיהן נחפש.

 

מכוון שהמבחר הוא רב ברוב ערי ישראל וישנן לא מעט רשתות שפרוסות על פני כל הארץ, במטרה להינות מהיתרון של מחיר טוב יותר, אילת הינה בהחלט אופציה טובה, בעיקר עכשיו לקראת הקיץ, תקופה בה המוני עם ישראל יבלו שם. הפטור ממע"מ ממנו נהנית העיר במטרה לקדם ולסייע בפיתוחה, בהחלט יכול להיות לנו לעזר. אך, האם גם לעיר הדרומית הגיעו אותן רשתות אמינות מהמרכז או שמה ישנה איזו חנות שעלינו לגלות?

 

נכון להיום רוב הסיכויים שאתם כבר נתקלתם במצב בו הייתם צריכים לתקן את הנייד שרכשתם במיטב כספכם, וכאשר הגעתם לחנות ממנה קניתם גיליתם שאין לכם אחריות על המכשיר או ש"האחריות לא מכסה תקלות כאלו". בשביל אנשים כמוכם הוקמו המעבדות הסלולריות. מדובר בעצם במעבדות תיקונים שם תוכלו למצוא את כל הפתרונות האפשריים לתקלות שיש לסמארטפון שלכם. כמובן שכאשר אתם נותנים למישהו את הנייד שלכם לתיקון, חשוב שזה יהיה מישהו שניתן לסמוך עליו. אני אישית תמיד ממליץ ללכת למעבדה אשר שייכת לרשת מעבדות תיקונים כך אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר במעבדה רצינית. כמובן שכאשר מתקנים סמארטפון מחפשים מעבדה אשר תהיה אמינה וזולה.בזכות הפטור ממע"מ, באילת תוכלו למצוא מעבדות תיקונים וחנויות סלולר זולות באופן משמעותי ביחס ליתר הארץ.

 

כמובן שאתם לא הראשונים לחשוב על אילת כעיר מלאת פוטנציאל לרכישת הסמארטפון הבא שלכם או אפילו בכדי לתקן את הקיים, אלא שגם בעלי חברות הסלולר הבינו את הפוטנציאל הענק של העיר אילת ולכן כיום תוכלו למצוא את מעבדות הסלולר הטובות בישראל גם באילת ואם במקרה אתם רוצים להיפטר מהסמארטפון שלכם ולהתחדש בנייד חדש אתם יותר ממזומנים לעשות זאת בחופשה הקרובה.

 

לפני כשבוע החלטתי לקנות את Galaxy S20 Ultra אבל ברגע שראיתי את המחיר בארץ מיד רצתי לאיביי ולאמזון במטרה למצוא מחיר זול. בהחלט המחיר היה זול יותר אך גם מסובך יותר לקנות וכאשר נזכרתי כמה זול קונה בן דודי שמתגורר בקיבץ ליד אילת את המכשירים שלו הבנתי, שאם אין מע"מ אז המחיר הוא מאוד דומה למחיר בחו"ל ולכן מיד ביררתי דרך החנות האינטרנטית כמה יעלה הGalaxy S20 Ultra באילת וגיליתי שהמע"מ יוצר בפועל הנחה של קרוב ל- 500 שקל. מחיר דומה מאוד לאתרים בחו"ל אך כאשר קונים אותו בארץ באחת החברות הסלולר הגדולות יש למכשיר אחריות מלאה למשך שנה וכל היתרונות של שירות מורשה ליד הבית.

 

לסיכום, אם אילת הינו היעד לחופש הקרוב שלכם ואתם מוכנים להתאפק עוד קצת, אז כנראה ששם תקנו את הנייד הבא שלכם ואף תתקנו את הקיים ששוכב במגירה או את זה בקושי מתפקד.


כתב: אריאל פליסצ’וק

לקוח/ה יקר/ה, לפני רכישה באילת עליך לאשר את הסעיפים הבאים:


בטל מאשר/ת, הוסף לסל